torsdag 25 november 2010

Onsdag

Idag är det onsdag. Denna dag har varit väldigt lugn.. Jobbade hela dagen igår tills i morse. Hem efter jobbet kollade på Våra bästa år och sen så somnade jag. Sover så himla dåligt när jag har jobbat natt. Så det var behövligt att sova på dagen!

Har tagit det lugnt annars, vikt in lite ren tvätt i skåpen. Ska göra resten i morron bitti.

Sedan i morgon så blir det till att åka till Skärholmen och shoppa tillsammans med Madde. Det ska bli riktigt härligt. Ska se om jag hittar en ny mobil också! hoppas på att den finns där i rätt färg!!

I morgon efter vi har varit och shoppat så sa jag bara hem och lämna mina saker och sedan åka hem till mamma. För att sova där. Sedan på Fredag så ska jag vara barnvakt åt min lille bror.. Han ska komma och sova hos mig. Åh vad mysigt. Det tycker nog han också han tycker om att vara med sin syster. För då får han ju vad han vill ha! ;)


Nu ska jag krypa ännu längre ner i sängen, och få min skönhets sömn!! ÅHH vad skönt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar