måndag 1 november 2010

Nästan sov dags!

Sådär nu är jag färdig med allt som göras på jobbet, har städat bort efter mig. Skönt slipper jag göra det i morron bitti!!
Nu ska jag om en liten stund gå hem, sedan gå in här igen en sväng för att kolla läget bara... Sedan får jag äntligen sova..ÅHHH vad det ska bli skönt!
Efter en lång dag med jobb och huvudvärk så förtjänar jag lite sömn, ska dock upp tidigt i morron men men får sova efter jag slutat vid 9..
Sen ska jag träffa Madde, en arbetskollega, vi ska köpa hårfärg till mig och så ska hon hjälpa mig att färga håret någon dag!! Vill inte vara grön hårig, och jag orkade inte färga det igår efter missfärgningen...

Men nu ska jag fixa det absolut sista.. Tittar kanske in sen igen.. Ha det bra där ute!!
Sov gott ni som ska sova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar