onsdag 17 november 2010

Trevlig kväll!

Fick ett samtal utav Madde på kvällskvisten. Eller började med att hos skrev på facebook att jag skulle komma,men det kändes så långt, (typ 3 min med buss). Sen så ringde hon och övertalade mig. Så vid 20 över 6 hoppar jag in i duschen och vid kvart i sju satt jag på bussen på väg till henne.. Väl där blev det en massa snack och en massa te och även lite popcorn, mysigt och trevligt var det..
På till henne från bussen så började jag känna lite i ryggen igen och hur det började knastra där bak.. Trodde först bara det var för att jag legat ner för mycket och sen kom ut i det kalla.
Men väl hemma hos madde så sitter jag i soffan och känner hur det börjar gör ondare och ondare.
Och efter ett tag när jag reste mig upp en gång så känner jag knäppet i ryggen, sådär ja. Nu är inflammation tillbaka på riktigt. Den kom tillbaka för nån vecka sen men då var det bara lindrigt gick över på några dagar med medicinen.. men nu är det som första gången den kom..
Kan inte sitta, kan inte stå, kan inte ligga!!
Vad ska jag ta mig till!!
Ska jobba i morgon , vilket innerbär att sitta på en köks stol från 9-18 vilket inte känns så aktuellt!!
Så det blir bara att ringa och sjuka sig i morgon bitti!!
FAAAN jag orkar inte med det här igen! Vill bara gråta! Tror nästan jag ska göra det snart!!!


Nu ska jag försöka sova om jag hittar nån bekväm ställning som inte gör så ont! Lycka till Denise!! Tack Denise för om tanken!!

1 kommentar:

  1. låter verkligen inte bra.. hoppas verkligen att de släpper så fort som möjligt.. hoppas iallafal du inte har så ont när du ska iväg den 4..<3<3

    SvaraRadera