måndag 1 november 2010

Lille bror!


Måste bara lägga upp 2 bilder på en av mina underbara bröder.. Denna lilla prick är inte mer än 2 år, eller nja han blir 2 snart!
Han är så otrolig charmig, man kan inte annat än att bara älska honom..
När han tycker att jag varit borta för länge och det är dags att komma hem och hälsa på.
Då ringer min mobil, det står mamma.
Jag svara aa mamma vad vill du, men hör bara ett garv i telen och någon som säger Hej med den sötaste lilla röst jag någonsin hört.
- Hej Dii, bom bom Dii. (Hej Denise, kom kom Denise).
Och sen en hel historia om vad han gör och vad han har gjort hela dagen. Fattar inte så mycket med vad gör det. Gulligt är det iaf..
Och jag kan lova är man på dåligt humör. så kan denna lilla prick få en på riktigt bra humör!!
Älskar dig Alvin, syrrans lilla skit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar