måndag 1 november 2010

Idag när jag satt här på jobbet så ringde mina 2 andra bröder. ( ja, jag vet bröder hit och dit. jag har 4).
Iaf så kom dom förbi en snabbis dom skulle hämta en sladd.. Men när dom kommer så hör jag hur dom håller på och viskar och prasslar med påsar i hallen.. Jaja det tänkte jag inte mer på, sen så kommer dom in i rummet där jag sitter. Och vi snackar lite. Sen så kommer Kristoffer fram och ger mig en påse, vad är detta frågar jag.Jo det är en väldigt tidig julklapp säger dom..
Jag öppnar påsen och där i ligger lite köksredskap, i färgen rosa. Dom har koll, syrran älskar rosa! Får en påse av Robin också med lite mer saker i, rosa det också. Mina underbara bröder.. Vad skulle jag göra utan er!!
Tänkte visa en bild på det jag fick men jag hittar inte kameran nu, fixar det i morgon..

Nu ska jag äntligen få sova. Men för ett samtal min underbara karl! Saknar honom så grymt mycket! Stackar får jobba över 5-6 timmar i natt..

God natt alla glada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar